Segala cadangan, perkongsian, komen, kritikan membina, teguran atau apa juga respons kepada pihak penulis, bolehlah diajukan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com. Terima kasih atas kunjungan...

Dalam Hidup, Orang yang Derita ialah Orang Yang Lemah?

Posted by Ahsfantasy Ryu Selasa, Mac 5 16 Buah Fikiran Pengunjung
Hello dear!
Hello babe, apa cerita lama tak dengar berita?
Aku ada babe, cuma aku takut masa kau untuk aku tu terhad. Kau kan sibuk..
Sepak nak?

* Dan mereka saling tertawa.

Apa mimpi tiba-tiba hidup dengan nombor baru?
Tak mimpi, cuma aku nak rasa tenang.

Dia ganggu kau lagi?
* Diam.
Chill babe.. Kau tak macam ni kan?

Aku penat. Kau tahu kan?
Dah, dah... End call sekarang. Tukar nombor lama, 5 minit lagi aku call kau.

P/s: Dan orang yang selalu memahami kau akan dapat takluk hati kau dengan mudah.

16 Buah Fikiran Pengunjung:

Catat Ulasan

Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

...Tulisan Rakan Blogger