Header Ads

  • Latest Posts

    Dalam Hidup, Orang yang Derita ialah Orang Yang Lemah?

    Hello dear!
    Hello babe, apa cerita lama tak dengar berita?
    Aku ada babe, cuma aku takut masa kau untuk aku tu terhad. Kau kan sibuk..
    Sepak nak?

    * Dan mereka saling tertawa.

    Apa mimpi tiba-tiba hidup dengan nombor baru?
    Tak mimpi, cuma aku nak rasa tenang.

    Dia ganggu kau lagi?
    * Diam.
    Chill babe.. Kau tak macam ni kan?

    Aku penat. Kau tahu kan?
    Dah, dah... End call sekarang. Tukar nombor lama, 5 minit lagi aku call kau.

    P/s: Dan orang yang selalu memahami kau akan dapat takluk hati kau dengan mudah.

    14 ulasan:

    1. pastilah terubat rindu jika dah saling berhubung..ok hidup kena teruskan dengan rasa tenang..

      BalasPadam
    2. Aku tak tahu nak kata apa. Tapi aku setuju. Huuuu

      BalasPadam
    3. dah lama tak masuk sini. btw,susah nak cari org yg btol2 faham. huhu

      BalasPadam
    4. @Etuza Ezawarna Ketenangan tu milik Allah, mohon pada Dia :)

      BalasPadam
    5. tak semua orang faham kita. jika jumpa, pasti itu paling menyamankankita

      BalasPadam
    6. xsemestinya. yg derita tu mungkin yg paling bahagia nnti inshaAllah.

      BalasPadam
    7. Ala tempat aku sekali la..Dtg n join la blog aku..kita share2 aa,.. LOL..

      bayausbh.blogspot.com

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728