Header Ads

  • Latest Posts

    MB Selangor Umum Isnin 6/5/13 Cuti Sempena PRU13

    Cuti pada hari Isnin (6 Mei 2013) sempena Pilihanraya ke 13 dilihat sebagai sesuatu yang amat munasabah dan patut diberikan kepada semua rakyat Malaysia yang mengundi. Andaikan tempat mengundi itu jauh daripada tempat kerja, memang agak haru untuk berkejar-kejaran dengan masa. 

    Menteri Besar (MB) Selangor Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim berkata, pemberian hari cuti am itu selaras dengan Akta Hari Pelepasan 1951, perenggan 9 yang menyatakan bahawa pihak berkuasa negeri boleh menetapkan satu hari sebagai hari pelepasan am.

    Alhamdulillah beberapa negeri telah umum cuti, MB Selangor pun dah isytihar cuti semalam, bolehlah pengundi pulang mengundi dengan tenang, tak perlu tergesa-gesa dalam perjalanan. Tapi kalau dah dapat cuti tu jangan mengada-ngada tak balik mengundi pula. Wang saguhati kan boleh tuntut di Pusat Daerah Mengundi masing-masing.. Selamat menunaikan tanggungjawab!

    P/s: Tengah tunggu Kerajaan Malaysia umum cuti pula.
    Sumber: MyMetro

    1 ulasan:

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728