Header Ads

  • Latest Posts

    Kembali Saya Menuntut Kemaafan


    Pelbagai dugaan saya tempuh, alhamdulillah segalanya membahagiakan... biarpun terkadang sakit dan perit hingga mencurahkan titisan jernih di pipi, terima kasih sahabat, yang di sisi menemaniku meredakan segalanya..

    Buat sahabat blogger, maafkan saya kerna turut menyepi di sini, ada jua kekangan yang membantut tarian jemari saya untuk laman ini sejak final exam yang lalu. maafkan.

    Buat sahabat blogger yang baru, maaf jua saya pohon, tidak sempat follow u back, harap bersabar dan memahami keadaan saya di kampung, hanya GPRS yang membantu, agak sukar untuk melengkapkan langkah untuk mengikuti antum, tambahan pula di laman yang agak berat untuk dipaparkan keseluruhannya..huhu, maafkan saya? saya akan cuba, insyaallah..jika bukan sekarang, mungkin saat saya kembali ke institut nanti, di bulan hadapan..

    P/s: Maafkan saya teman, untuk segalanya..

    4 ulasan:

    1. macam terbalik pulak..
      alie balik maktab mula episod internet down..buka utusan je y laju..
      huhuhhuhu~
      alie dah tukar URL..

      BalasPadam
    2. hhuhu..tbalik eyh?..
      hmm k2 da tukar kt blog link..=)

      huhu, klw kt mktb lju jew, GP pnoh..
      huhu meby sbb kte dok tinggi,
      aras 4 anggrik.. huhu
      ^_^

      BalasPadam
    3. eh..xpr bese la tu...hee

      kt mktb xpr la..ade wirelss..huhu

      BalasPadam
    4. >> diba:

      a'ah.. wireles mktab laju bangt ^^,

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728