Header Ads

  • Latest Posts

    Logo Rasmi IPG Kampus Tengku Ampuan Afzan


    Kebiasaannya, sukar untuk mencari logo rasmi institut Pendidikan Guru Kampus Tengku Ampuan Afzan (IPGTAA). Mohon pertolongan daripada mana-mana enjin pencarian, sudah pasti banyak versi yang muncul mengikut era image tersebut dimuat naik. Bagi memudahkan rakan-rakan yang memerlukan logo terbaru untuk kerja-kerja yang berkaitan dan juga diri sendiri, elok kiranya saya muat naik logo terbaru ini di sini.

    Mungkin dek kerana nama institut pendidikan ini kerap juga bertukar, bermula dengan nama Maktab Perguruan, Institut Perguruan, Institut Pendidikan Guru Malaysia dan muncullah nama yang sebenarnya; Institut Pendidikan Guru Kampus Tengku Ampuan Afzan. Tapi bukan itu permasalahannya kerna kita harus menerima sebarang pembaharuan dan perubahan untuk membayar harga sebuah kemajuan! Semoga mendapat manfaat bersama!

    Update: Untuk mendapatkan Logo IPGM induk yang terbaru, sila klik Logo Rasmi Institut Pendidikan Guru (IPG).

    2 ulasan:

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728