Header Ads

  • Latest Posts

    Sayang Tak ditakdirkan Bersama

    Kalau dulu dia sayang awak sangat-sangat dan awak pun sayang dia sangat-sangat... tapi atas alasan suratan takdir tak menyebelahi kalian then awak dan dia terpaksa berpisah kerana suatu ketentuan yang lain... selepas kalian terpaksa melangkah pergi walaupun dalam hati, sama-sama tak merelakan... boleh ker awak lupakan dia buat selama-lamanya? Yakinkah awak bahawa takkan ada satupun hal yang akan mengingatkan awak tentang dia? Walaupun dia yang terindah pernah awak miliki?!!

    Dalam saat awak sendiri tak tahu kenapa mesti begitu, jua awak bingung di mana silapnya langkah awak dan dia, tanpa duka dan sengketa tapi sekelip mata awak dan dia terpaksa mengucapkan "selamat tinggal"... tegakah hati awak untuk dunia yang lain tanpa menoleh bertanyakan khabar tentang orang yang pernah awak sayang??? Berfikirlah sejenak tentang dia, apa awak sanggup morosakkan hati yang setia? Ego awak semakin menggila!

    P/s: Hey, CINTA bukan sekadar bermain kata!
    *untuk awak yang telah menyakiti dia dan berlagak seperti tiada apa*

    4 ulasan:

    1. adakah kepuraan semata yang ditonjolkan atau benar itu sebuah perasaan yang terbit dari hati..? oh cinta.... <3

      BalasPadam
    2. klw utk k.tikah..
      mngkin si dia sdg mnguji,
      berikan sdetik dua utk dia mngerti :)

      BalasPadam
    3. ini la yg d kte kan tak de jodo . tak d takdir kan tuk bsme , hee ^^

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728