Header Ads

  • Latest Posts

    Lebih Indah Tanpa Dia

    Sayang.. kamu sedetikpun tidak memerlukan orang seperti dia buat tika ini, segalanya adalah semalam yang harus kamu sematkan dalam lipatan sejarah, lantas mengapa harus kamu bazirkan titisan jernih itu semata-mata kerna dia? mengapa menyesakkan dada saat kamu seharusnya tenang bersahaja? Kamu harus kuat walau ku tahu langkahmu terkadang longlai, sakit dihempas berita yang tak terduga...

    Kesayanganku, kata mereka sakit bercinta ni satu proses pembelajaran, membuatkan kamu semakin kuat dalam menemukan yang sejati, jadi sekali lagi kamu seharusnya tidak menangisi jika dia ditakdirkan pergi walau dalam apa jua keadaan sekalipun, kerna waktu kamu memerlukan dia telahpun tamat!

    Seterusnya? Jangan risau, 'yang seterusnya' itu masih dalam perjalanan ke hati kamu, sabar ya.. :) Yakinlah bahawa dia bukanlah satu-satunya insan yang mampu membahagiakan kamu dan 'mereka' lebih sayangkan kamu dan hidupmu!

    P/s: Diciptakan tiap sesuatu itu berpasang-pasangan dan Dia maha adil dalam mengadili tiap sesuatu.. Kuyakin pada janji Tuhanku..

    6 ulasan:

    1. go2 kak ros..

      kata motivator ryu kepada kak ros..

      :)

      "senyum, sabar, tabah, redha."
      ckp mcm senang nak amal belum tentu kan?

      BalasPadam
    2. eiii org tu...

      haha kak ros la sgt,
      k'ros tu baye kamu la..

      :P

      BalasPadam
    3. menghormati panggilan itu dpd kamu..

      :)

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728