Segala cadangan, perkongsian, komen, kritikan membina, teguran atau apa juga respons kepada pihak penulis, bolehlah diajukan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com. Terima kasih atas kunjungan...

Pahit Manis Coklat!

Posted by Ahsfantasy Ryu Khamis, Oktober 7 9 Buah Fikiran Pengunjung

Kenapa perempuan suka sangat coklat? Saya sendiri pun tak faham. Tapi kalau orang bagi, memang bahagia rasanya!

Sebelum raya hari tu, berjalan-jalan di laman rakan-rakan blogger, secara tak sengaja jumpa blog kak Pahit Manis Coklat. Tiba-tiba teringat kat seseorang yang sedang berperang dengan emosi pada waktu tu. Macam mana harus saya biarkan dia begitu sedangkan banyak ketika dia menjadi kekuatan saya. Ya, dia harus kuat. Saya belikan coklat tu untuk dia, harap-harap dapat menghilangkan sedikit kusut dijiwanya. Aman!

Seriously, bab-bab nak bank-in duit ni saya sangat malas. Malas nak ke bank. Nasib baik terjumpa pemilik blog yang comel tu di KB Mall.. Alamak, kecilnya dunia ni!

9 Buah Fikiran Pengunjung:

Catat Ulasan

Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

...Tulisan Rakan Blogger