Header Ads

  • Latest Posts

    Kita Bukan Watak Utama dalam Surat Takdir Itu

    Betul, saya dah jatuh hati pada awak...

    Kenapalah saya lambat kenal awak...
    Tak mengapalah kalau awak tak faham, good night...

    Getar jiwa ini semakin kencang, saya sedang cuba menafikan rasa tapi setulusnya saya tak mampu. Saya juga sedang dilambung ombak yang sama, tapi kisah kita penuh liku dan saya tak mahu awak melukai dia kerana saya. Biar saya simpan apa yang saya rasa ni seadanya, mungkin ia akan bererti di suatu suratan yang saya sendiri tak mampu nak baca. Semoga awak bahagia bersama dia, insan yang terdahulu sebelum saya.

    Maafkan saya untuk rasa yang mengganggu tenang di muara jiwa. Saya tak mampu nak menghalang susunan takdir, namun atas nama cinta yang menghuni rasa, saya sedang mencuba untuk tidak melukai. Saya harus akui, cinta ini tak harus memiliki...

    P/s: Tuhan sedang menduga kita...

    23 ulasan:

    1. wa'alaikummussalamwarahmatuLlah...

      jodoh pertemuan adalah dgn kehendak dan iradat Allah S.W.T..setiap dari kita sudah pun ditetapkan jodoh masing2,..kita hanya perlu berusaha untuk mencari siapakah jodoh kita .sesungguhnya Allah teramat mengetahui apa yg terbaek untuk kite..:-)

      sape 2 kak??huhuu

      BalasPadam
    2. hehehe bahay nie ..
      apa2 pun kena redha dgn segala ketentuan allah .. dia maha mengetahui mana terbaik buat kita :)

      BalasPadam
    3. salam...nak tnya....entry yang bertajuk bloglist istimewa utk blogger baru tuu da ditutup eyh?

      BalasPadam
    4. fuh!!
      hadapi segalanya dengan tabah..
      hehehee

      BalasPadam
    5. >> Muhamad Hatikullah Bin Muhamad:
      thanks aa.. huhu biarlah rahsia :)

      >> ieda:
      agak bahaya, tp Allah thu ap yg
      trbaik buat kte kn..huhu~

      BalasPadam
    6. >> ZiErWa zAiNaL:
      insyaallah, thanks :)

      >> Siti Fatimah Fuzz:
      salam kmbali.. yew syg..

      >> mie:
      doakan ea, :)

      BalasPadam
    7. Dugaan perasan memang satu cabaran yang besar..


      Sembahyang Isthikarah adalah jalan terbaik...


      9 ,000 ingkar PLKN akan di hukum Perintah Khidmat Masyarakat

      BalasPadam
    8. alorrr sedihnye... sebijik cite kawan kat ofis ni..bezanya sang lelaki dah pun selamat akhiri zaman bujang.. ermnnn sabar ekk..

      BalasPadam
    9. siannya...jgn nangis2 ye...mai la kat kakD...alo cayang bucuk2...dah2 sapu air mata tu....
      hrp bersabar ye...

      BalasPadam
    10. tkt alaminya lagi sekali minta dijohkan...

      BalasPadam
    11. nape tak bole post komen kat entry kamu Pencarian Blog Peramah 2011 ya ?
      heeee~ btw , saya hanya melangsaikan tag . trimas ;)

      BalasPadam
    12. look like u have prob in ur love..it's true..huu

      BalasPadam
    13. >> Miecyber:
      thanks bang..

      >> LiErOSe~QiEmi:
      huhu, Allah syg org yg sabar..

      BalasPadam
    14. >> LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™:
      klw kakD dtg, kompem ilang sdey,
      hehe lav u much, muahh!

      BalasPadam
    15. >> merahitujambu:
      mohon dijauhkan dugaan ini..

      >> Qyqy Ahmad:
      entry tu da tmat tempoh cyg,
      sbb tu ruang komen kne lock.. :)

      >> diba:
      huhuhu.. help me dear..!

      >> amalina wahida:
      huhu... cuba mnerima..

      BalasPadam
    16. >> touyakaruma:

      always fwendz.. tQ~
      ^^,

      BalasPadam
    17. alhamdulillah..
      macam tu la dak baik.. :)

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728