Segala cadangan, perkongsian, komen, kritikan membina, teguran atau apa juga respons kepada pihak penulis, bolehlah diajukan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com. Terima kasih atas kunjungan...

Kita Bukan Watak Utama dalam Surat Takdir Itu

Posted by Ahsfantasy Ryu Selasa, Januari 18 23 Buah Fikiran Pengunjung
Betul, saya dah jatuh hati pada awak...

Kenapalah saya lambat kenal awak...
Tak mengapalah kalau awak tak faham, good night...

Getar jiwa ini semakin kencang, saya sedang cuba menafikan rasa tapi setulusnya saya tak mampu. Saya juga sedang dilambung ombak yang sama, tapi kisah kita penuh liku dan saya tak mahu awak melukai dia kerana saya. Biar saya simpan apa yang saya rasa ni seadanya, mungkin ia akan bererti di suatu suratan yang saya sendiri tak mampu nak baca. Semoga awak bahagia bersama dia, insan yang terdahulu sebelum saya.

Maafkan saya untuk rasa yang mengganggu tenang di muara jiwa. Saya tak mampu nak menghalang susunan takdir, namun atas nama cinta yang menghuni rasa, saya sedang mencuba untuk tidak melukai. Saya harus akui, cinta ini tak harus memiliki...

P/s: Tuhan sedang menduga kita...

23 Buah Fikiran Pengunjung:

Catat Ulasan

Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

...Tulisan Rakan Blogger