Header Ads

  • Latest Posts

    Kempen Internet Toyyibah; Beringat-Ingatlah Untuk Kebaikan

    Kempen Internet Toyyibah ni saya temu di blog senior sekolah saya dahulu. Saya kongsikan di sini untuk ingatan diri sendiri dan juga teman-teman yang menyinggah. Moga-moga menjadi padanan untuk saya bergerak dalam dunia blogger dengan lebih baik dan teratur. Moga sasar dan tempang dapat dipandu kembali. Nak tahu lebih lanjut tentang kempen ni, jom jenguk blog Sufi Haraki. Sama-sama kita kongsikan dan sama-sama mendapat manfaat daripada-Nya.

    P/s: Jangan lupa tentang diri dan jiwa kita yang saban hari memerlukan santapan rohani.

    15 ulasan:

    1. setuju,jangan lupakan tentang jiwa kita yang memerlukan santapan rohani yang baik2..

      BalasPadam
    2. @Iffah Afeefah
      sedang berusaha, ingatkan kalau saya lupa :)

      BalasPadam
    3. Bagus gak tu . ade ke arah kerohanian

      BalasPadam
    4. yup..perlu ada santapan rohani utk jiwa :)

      BalasPadam
    5. hee..sy tau akak sayang sape..hihi

      BalasPadam
    6. wowowooo.ini affort yg sgt baik :D

      BalasPadam
    7. pakat2 sokong KEMPEN INTERNET TOYYIBAH..Tq admin blog terr, tolong promote..hehe: Couple Lepas Kahwin Baru Syok!

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728