Segala cadangan, perkongsian, komen, kritikan membina, teguran atau apa juga respons kepada pihak penulis, bolehlah diajukan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com. Terima kasih atas kunjungan...

Slip Rebat Telefon Pintar Hilang Atau Belum Cetak?

Posted by Ahsfantasy Ryu Jumaat, Mac 29 5 Buah Fikiran Pengunjung
Bosan tadi pusing-pusing kedai gajet. Bila dah pusing tu keluar bintang lah pula mata ni bila terpandang benda putih si Samsung Galaxy S III Mini ni. Comel, tahu tak? Dah bila tengok tu rasa berkenan di hati. Angkat Samsung Galaxy S III Mini belum lagi, cuma tengah angkat-angkat kening baru ni... Esok boleh intai-intai kedai tu lagi dan malam ni boleh tidur sambil senyum. 

Kalau masih ada yang belum tebus rebat telefon pintar yang bernilai RM 200 tu, bolehlah tebus segera. Kalau tak nak beli telefon pintar pun, tebus tunai sahaja. Ada tak macam ni? Pusing-pusinglah.. Hilang slip rebat atau belum cetak? Ini jalannya.

Tebus Slip Rebat Telefon Pintar 2013:
https://komunikasibelia.skmm.gov.my/Public/Success?ic=************
Gantikan ************ dengan 12 nombor kad pengenalan anda.

P/s: Internet dah macam siput sedut cedera ni memang buat perasaan blogging merudum.

5 Buah Fikiran Pengunjung:

Catat Ulasan

Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

...Tulisan Rakan Blogger