Header Ads

  • Latest Posts

    Banner Laluan Pendidikan Pencegahan Dadah (PPDa)


    Program Anti Dadah adalah satu bentuk pendidikan awal kepada anak-anak murid untuk menghindarkan diri daripada terlibat dalam penagihan dadah dan terjebak dalam masalah sosial. Berdasarkan senario semasa, ramai anak muda yang terlibat dalam penagihan dadah adalah merupakan mereka yang tidak mendapat didikan awal berkaitan dengan bahayanya dadah.

    Kebanyakan jenayah dan masalah sosial yang berlaku dalam masyarakat hari ini adalah di kalangan mereka yang tidak mendapat didikan awal berkaitan dengan bahayanya penyalahgunaan dadah. Pendedahan awal dalam pencegahan dadah ini adalah sangat penting memandangkan murid di sekolah adalah gologan yang paling sesuai. Semua sekolah perlu mengadakan kempen kesedaran ini dengan menganjurkan program-program khas dan juga sebaran maklumat secara konsisten.

     Beli satu set (6 banner) 
     RM 90 - Tebal 380gsm 
     RM 75 - Normal 300gsm 
     Saiz ± 12"x60"
     PVC Pipe atas dan bawah

    ❤ O ORDER Via Whatsapp - http://GenY.wasap.my

    Tiada ulasan

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728